Filmanimu
قسمت 65 رمان عشق من جوجه اردک زیبا توجه : قبل از شروع به خواندن متن ، موسیقی را پخش کنید سپس بخوانید  n = ناکا - r = رای صبح روزی که رای مشخص کرده بود تا از نیروش بهم بده ، لباسهای مرتبی
قالب وبلاگ
نويسندگان
Zohre ارسالی: 985
زهره فیلمانیم ارسالی: 0
بهناز ارسالی: 0
آرشيو
پیغام مدیر سایت
سلام دوست من به سایت Filmanimu خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







قسمت 65 رمان عشق من جوجه اردک زیبا

توجه : قبل از شروع به خواندن متن ، موسیقی را پخش کنید سپس بخوانید 

n = ناکا - r = رای

صبح روزی که رای مشخص کرده بود تا از نیروش بهم بده ، لباسهای مرتبی پوشیدم، 
و داخل اتاقم منتظرش موندم، حرفهای اون موقع  مانزو  رو توی ذهنم مرور میکردم:
میگفت رای از نیروش بهش نداد ,اما گارا نیروی صاعقه سمی رو بهش داده,
حالا رای میخواد از نیروی ماوراییش به من بده!
علاوه بر این، نیروی شیطانی گارا رو که درونم بود از بین برد ،
بی صبرانه برای اومدنش ، لحظه شماری میکردم،
اما وقتی دیر کرد، به اتاقش رفتم، و در زدم...داخل اتاقش نبود،
به اتاقی که یاکی بودرفتم، اونجا هم نبود،
اما با اینحال کنار یاکی رفتم، و لبهاش رو بوسیدم، 
اشک توی چشمهام‌ جمع شد، و قطرات اشکم روی صورتش ریخت،
هوای بیرون باز هم بارونی بود،
در رو کنار دادم که متوجه رای شدم که زیر بارون ایستاده، سرتاپاش کاملا خیس شده بود،
خواستم برم جلو اما دلم میخواست همونطور اونجا بایستم و نگاهش کنم، تا تصویرش رو توی خاطرم ضبط کنم،
به یاده روز نمایش که‌ داخل کمد قایم شده بودم
افتادم،...
سرش رو بالا گرفت و بهم‌ نگاه کرد، برای لحظه ای حس کردم داره گریه میکنه، ولی قبلا بهم‌ گفته بود،
چون قلب نداره نمیتونه گریه کنه،
طاقت نیوردم و خواستم برم پیشش که خودش سمتم اومد: صبح بخیر میبخشی دیر شد،
دیروز زیر بارون داشتی گریه میکردی، خواستم ببینم چه احساسی داشتی!
-n- وقتی به این فکر کردم که بدون شماها میخوام چکار کنم، گریه ام گرفت...
رای، چرا با من به آکادمی نمیای؟!
-r- اینجا بهتر میتونم از یاکی‌ مراقبت کنم
-n- قراره صاحب چه نیرویی بشم؟
-r- مرگ!
-n- چـ--چی؟!
-r- میدونم زمان زیادی برای از بین بردن نیمه شیطانیت صرف کردیم، اما ناچارم حتی قویتر اینبار بهت برش گردونم ، تا تمام وجودت رو بگیره،
ولی این نیرو مثل مال گارا نیست و قابل کنترله، 
با این شرایط اون راحتتر میپذیرت و از تصور اینکه تونسته کاملا تسخیرت کنه احساس پیروزی میکنه!
-n- راه دیگه ای نیست؟!
- r- متاسفم ناکا اگه بخوای به من کمک کنی تا پیروز بشم ، این تنها راه ِ حله،
و  البته یه راهه دیگه هم اینه که خواسته گارا رو  عملی کنی اینطوری برای همیشه با خیال راحت زندگی میکنی، اگه بخوای منو بکشی مانعت نمیشم و حتی راهشو نشونت میدم و 
خونت هم مثل یه آدم معمولی میشه، 
اما هر تصمیمی الان بگیری، مسیر آینده ات رو مشخص میکنه! میخوای فانی باشی یا نه ؟...
نظر منو بخوای، میگم ، مثل یه آدم عادی زندگی کن! ... اما یوکایی باش مثل من ... اما اگه بخوای یه انسان کامل هم باشی جلوتو نمیگیرم.
-n- حتی به قیمت از بین بردنت؟!...
ادامه دارد

P

O



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

درباره : رمان , عشق من جوجه اردک زیبا ,

نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید
مطالب مرتبط
EP144
EP143
EP142
EP141
EP140
EP139
EP138
EP137
EP136
EP135

تاریخ : سه شنبه 09 شهریور 1400 نویسنده : Zohre l بازدید : 32

ارسال نظر
کد امنیتی رفرش


مطالب گذشته
» Akuyaku Reijō Nanode Rasubosu »» سه شنبه 22 آذر 1401
» The Eminence in Shadow - »» پنجشنبه 05 آبان 1401
» Bibliophile Princess »» سه شنبه 26 مهر 1401
» Peter Grill to Kenja no Jikan »» شنبه 23 مهر 1401
» Chainsaw Man »» چهارشنبه 20 مهر 1401
» titr »» چهارشنبه 20 مهر 1401
» Pod »» چهارشنبه 20 مهر 1401
» Berserk: The Golden Age »» جمعه 15 مهر 1401
» Berserk1 »» جمعه 15 مهر 1401
» Uzaki-chan wa Asobitai »» شنبه 09 مهر 1401
آمار کاربران

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به Filmanimu مي باشد.

جدید ترین موزیک های روز



طراح و مترجم قالب

طراح قالب

جدیدترین مطالب روز

فیلم روز

Filmanimu